Seguimos a traballar moito sobre animais, nesta ocasión para reforzar e afianzar a lectoescritura (conciencia fonolóxica) nas sesiones de estimulación da linguaxe o alumnado fixo unha serie de acrósticos cos seus nomes e ademais, tiñan que buscar nomes de animais que empezasen por esas letras . Para rematar fixeron un debuxo representando as características máis destacadas de cada animal referidas ao seu corpo (pelo, plumas, escamas, pel núa...), as súas extremidades (patas, sen patas, aletas, ás...). Os traballos quedaron expostos nun taboleiro na aula de Audición e Linguaxe.
Os alumnos de 1ºA aproveitando o tema dos seres vivos, da área de Ciencias Naturais, traballamos a diferencia entre animais domésticos e salvaxes. Despois de entender que os animais de granxa tamén son animais domésticos, os alumnos escolleron un animal para facer un debuxo e clasificalo en vivíparo ou ovíparo e destacar o tipo de alimentación que teñen. E este foi o resultado final que deixamos exposto no taboleiro da nosa aula.
Hoxe os alumnos de 1ºA tivemos a visita do papá da nosa compañeira Jimena que nos presentou as súas mascotas. Unha tartaruga rusa (Hosfeldii) que se chama Lola e ten 18 anos. Outra tartaruga africana (Sulcata) que se chama Trueno e ten 1 ano. E o seu can Teo que ten un ano e foi adoptado nunha canceira. Tivemos a sorte de poder ver e tocar ás tartarugas e coñecer as diferenzas que hai entre elas. As dúas son tartarugas de terra pero a tartaruga rusa (Lola) non vai crecer moito máis e pode chegar a vivir uns 35 anos. E a tartaruga africana (Trueno) pode vivir ata 70 anos e pesar uns 100kg. Has dúas tartarugas igual que os cans teñen documentación propia e chip. Esta é unha fotografía de como pode chegar a ser unha tartaruga africana como Trueno. Disfrutamos moito tocando e vendo ás tartarugas. Ensináronnos o que comen e como viven. E o importante que é coidalas ben para que medren saniñas. Miguel conto...
Comentarios
Publicar un comentario